Wednesday 27 April 2011

UMNO Teluk Intan dah nak mampuih?

Seperti yang aku dah baca kat blog ni,suka aku katakan memang UMNO Teluk Intan dah nazak..Ada sebab lain lagi selain dari yang dinyatakan dalam blog tu yang ternyata membukak pekung sendiri..

Ketua UMNO Bahagian,Idris Hashim hanyalah seorang yang penting diri sendri..Wat program apa pon masih gagal nak tarik orang Melayu sokong parti rasuah tersebut yang juga merupakan komponen di bawah Barisan Natang..Idris Hashim ni btoi-btoi berjuang untuk poket sendiri ja bukannya nak tolong UMNO pon...Bagi dia biaq UMNO mampuih janji dia kaya-raya dan ati senang...Mana taknya renovate jamban peribadi pon makan jumlah wang yang banyak..Takkan toilet dia macam gambaq kat seblah ni kot?Wakakakakaaaa...

Mengikut maklumat yang boleh dipercayai..Ramai orang tak sedaq dengan kehadiran DHPP(Dewan Himpunan Penyokong PAS) termasuk Barisan Natang pon depa tak nampak kebolehan DHPP ni.DHPP adalah satu cabang baru di bawah PAS di mana ahlinya terdiri daripada kaum Cina dan India yang menyokong PAS.

Di Teluk Intan,ketua DHPP adalah Mr Harcharan Singh..Haaaaa..Ni taiko besaq Teluk Intan..Dia ni sorang yang tegas dan jugak merupakan orang yang disegani di kalangan masyarakat India kat sana.Maunya tak disegani,garang gila mamat ni!!!Mamat ni plak fasih cakap bahasa Tamil dan Inggeris..Noh Omar pon bukan fasih sangat cakap Jawa..!!!

Harcharan adalah orang kuat YB Anuar Sudin(Changkat Jong-PAS)..Harcharan ni tuan DO pon takot..Antara orang yang kuat menghentam projek kerajaan yang dibuat sambil lewa,dia ni la..Turun naik pejabat tuan DO sampai tuan DO termimpi-mimpi dia punya muka tiap-tiap malam nak tidoq ..

Harcharan cukup jaga orang kampung..Banyak kali gak aku perasan gambaq si Singh ni masuk Sinar Harian di atas kerja-kerja kebajikan yang dia buat..Anak buah dia pon boleh tahan jugak..Depa suma buat kerja dengan cara yang diajaq PAS..Ni yang wat UMNO Teluk Intan semakin menyorok di liang lahad..Semua kaum kat Teluk Intan,PAS dah control oiiii!!!!Haaaa...Mampuih UMNO!!!

(*)DHPP cukup sayang tok guru Nik Aziz..Depa ni tak rasis..Pengerusi DHPP Perak adalah sorang berbangsa Cina yang boleh jaga anak buah dia dengan baik..

No comments:

Post a Comment