Thursday 26 May 2011

Khir Toyo pemurah?

Pondok buruk Khir Toyo
Angpa jangan kena tipu la dengan tajuk aku tu..Tu saja gimik ja tu..Eh,angpa percaya ka Khir Toyo tu pemurah?Yang aku pasti dia pemurah kepada toke-toke ja..Wakakakkaaa

MB Selangor dah umum yang depa nak bagi tapak baru untuk penempatan semula Rumah Anak-Anak Yatim Dan Anak-Anak Madrasah Hidayah At Taqwa...Tahniah Tan Sri,ini macam la baguih!Dan paling baguih bila Majlis Agama Islam Selangor dan jugak Lembaga Zakat Selangor turut sumbangkan wang sebanyak Rm217000 untuk semua mangsa dan keluarga yang terlibat dalam kejadian itu..

Aku duk tunggu-tunggu jugak kot-kot Khir Toyo bermurah hati nak wakafkan banglo besaq dia tu..Yala dia kan orang kaya spesis kaya sekelip mata...Tapi kalo btoi Khir Toyo nak wat camtu aku orang pertama sekali bangkang dan aku sanggup demonstrasi sorang-sorang sebabnya aku takut bencana lagi teruk akan timpa rumah tu..Banyak sial ooo itu rumah.Wahahahahaha

(*)Kerajaan Selangor sumbang lebih banyak dari KERAjaan Barisan Natang??

No comments:

Post a Comment