Thursday 30 June 2011

Komando pon nak join demonstrasi jugak???

Ini maklumat aku dapat dari kawan aku yang bekerja sebagai seorang askar di Kem Sungai Udang,Melaka..Ini kem kebanyakannya komando termasuklah kawan aku ni..

Baru-baru ini aku saja-saja call dia sebab dah lama tak jumpa..Last aku jumpa dia waktu awai tahun ari tu sebab dia singgah sat kampung on the way dia nak pi Kedah..

Aku habaq kat dia yang 9 Julai ni aku nak pi trurun demo BERSIH,,Dia pon cakap dia pon turun jugak..Aku ingatkan dia join UMNO atau PERKASA haramjadah tu..Rupanya boss dia kata beberapa team diarah stanby berhampiran tempat demo tu..

Amboiii,sampai panggil askar?Komando plak tu?Wehhh,apa polis dah tak boleh pakai ka?(memang pon)..Polis semua buncit berlemak mana boleh lari lagi,nanti terburai tali perut beriri duit...Wakakakaka

(*)Member aku kata nanti kalo dia nampak aku dia nak pura-pura tangkap aku pastu ajak aku lepak Bukit Bintang..Wahahahaha

No comments:

Post a Comment