Friday 21 October 2011

Gambaq terbaru si Taiping Mali aka Cikgu Najimy

Jengg..jeng..jengggg!!!!!!


Haaa....Aku curi gambaq ni dari photographer haprak UMNO...Kahkahkahkah...

Oiiii Cikgu Fatimah...Ni laki hang ka?Kesiannn...Eksiden..Siap bertongkat lagi...Nasib baik tak mati...Kehkehkehkeh

Terkena tulah menghina ulama kot..Wakakakaka

Oiii Cikgu Fatimah,mengajaq kat SK Long Jaafar tu baik-baik...Jangan banyak cari salah orang sangat!!!Hang dengan laki hang sama ja...Pencacai!

Kerja laki bini dah baguih dah jadi cikgu..Tapi malangnya laki bagi nafkah dari sumber haram..Hahahaha..Nanti anak-anak macam haramjadah...Macam bapak dia..Wahahahahaha

Nak bodek si Sabery Cheek la tu...

Manusia paling kanan...Ajaibnya,beliau berkaki tiga..Wakakaka

Berehat sebab teloq rasa berdenyut..Kahkahkah
Dialog yang membuktikan si Taiping Mali eksiden..Ini perbualan dalam facebook antara photographer haprak si Minaq Jinggo dengan si cacat Taiping Mali(dalam facebook Walking Tall Taipingmali)...


(*)Errkkk....Walking Tall Taipingmali ka 'Can't Walk Anymore' takpon 'I'm Three Legged Pig'....Kahkahkahkahkah

5 comments:

  1. takpa la. kita doa dia cepat sembuh. buleh lawan lagi. warghkahkahkah!

    ReplyDelete
  2. Kita harap Ujian Allah dapat menyedarkan dia... ketentuan Allah tak siapa yang boleh lawan... aqal pun Allah pinjamkan... kalau dok salah guna lagi... lepas ni kalau jadi kali kedua, jgn menyesal sesudah mati.... harap2 Allah memberikan hidayah kepada anak cucu dia..... Amin...

    ReplyDelete
  3. Seharusnya kita mesti ingat bahawa; taiping mali ke, ipoh mali ke, manjung mali ke dan tak kira mana mali sekali pun yang pasti kita akan dikembalikan ke tanah kubur dan terus ke alam akhirat, tempat-tempat yang akan kita tujui ini tiada lagi keseronokkan bagi yang berdosa, yang memfitnah dan memperlekehkan hukum-hakam Allah taala.

    Ingatlah kalau jadi blogger, jadilah blogger yang beriman dengan Allah, kalau jadi pemimpin, jadilah pemimpin yang beriman, kalau jadi MB, jadilah MB yang beriman dengan hari akhirat (syurga dan neraka) begitu juga kalau jadi PM, jadilah PM yang beriman dengan hidup selepas mati dan balasan syurga bagi yang bertaqwa dan balasan neraka bagi yang kufur, syirik,munafik dan mengamalkan fasik.

    Sama-samalah kita bermuhasabah dan mengambil iktibar dan bertaubat kepada Allah, semoga kita mendapat hidayah dan rahmat Allah. wallahualam.

    ReplyDelete
  4. Baru teman tahu ..dia ni rupanya taipingmali.Kerja Taipingmali...kerja haramjadah yang terlalu banyak haram.

    ReplyDelete
  5. dunia ini akan aman damai sekiranya penghuninya dari kalangan manusia ini bersikap jujur kepada diri dan kepada Allah swt... orang yang suka suka menjaja keburukan dan memaki hamun orang lain itu sebenarnya termasuk dalam kalangan orang yang muflis di akhirat nanti . tetapi bagi orang yang tidak beriman dengan Allah dan akhirat mereka akan rerus menerus membuka keaiban orang lain memburuk-burukkannya. sewajarnya kita hendaklah sentiasa bermuhasabah tentang keburukan diri sendir dan selalu menghebahkan kebaikan orang lain. barulah dunia ini akan aman dan kita terselamat dari balasan api neraka. maksud hadis siapa yang tidak membuka aib orang lain sesungguhnya Allah akan menutup keaibannya di akhirat nanti.. wallaahu aklam.

    ReplyDelete