Tuesday 10 April 2012

BERSIH 3.0 : Aku takut ada yang terlepas pandang...Sila baca!!!

Aku tengok banyak blog yang tulis dan tumpu kepada ayat "kerajaan meluluskan BERSIH 3.0" tapi tak brapa nak tumpu kepada ayat "Hishamuddin tak bagi jawapan yang jelas samada boleh dak nak guna Dataran Merdeka"...

Tengok bawah keratan berita dari Malaysiakini...


Ramai yang seronok bila baca perenggan pertama...Itulah masalah orang kita ni (tak kira apa bangsa)...Depa baca perenggan pertama pastu tak dan lagi nak masuk perenggan kedua dah tepon merata-rata kawan habaq "Kerajaan luus BERSIH 3.0,wat kat Dataran Merdeka"..Apadaaa!!!

Wehhh,baca dulu perenggan keempat dan kelima yang aku highlight tu dulu!!!Sapa kata menteri auwww ni bagi wat kat Dataran Merdeka???

1 comment:

  1. Pengalaman Bersih 2.0 perlu jadikan panduan untuk Bersih 3.0. pihak UBN akan main wayang lagi. sorang kata boleh, sorang kata tak boleh, boleh tak boleh, boleh tak boleh, suruh buat dalam stadium, pas tu tak boleh, suruh nun jauh di sana di stadium shah alam. dasar tak tentu hala ini adalah amalan Hishamudin yang tak boleh buat keputusan, termasuk PM sekali. mereka tahu gerakan massa kali ini lebih menggerunkan.

    ReplyDelete