Thursday 26 April 2012

Darling Zahida Rafik sembang macam sampah!!!

Hangpa ingat dak Najib pernah bangga bercerita pasai ETP,GTP..Kedua-dua ni adalah berkaitan trnsfomasi untuk meningkatkan taraf hidup rakyat dan seterusnya untuk memajukan negara..Ini Najib yang kata..Untuk pengetahuan hangpa,RTC kat Perak ni diwujudkan di sebuah bangunan "Gajah Putih" di Gopeng..

Hangpa tengok video bawah ni..Ehh..Ini bukan menteri yang ada skandal dengan artis cun tu ka?Hehehehe...Mampuih pi kat dia la..Hangpa dengaq apa yang dia sembang dalam video ni..



Hangpa tengok darling Zahida Rafik mencarut apa dalam sidang media tu..Sembang bikin orang bimbang..Memang sembang tamau jatuh punya..Bikin itu,bikin ini la..Untuk rakyat la,memudahkan rakyat la..Pehhhhh...Memang sembang macam sampah!

Hakikatnya apa yang disembangkan bagai nak runtuh langit-langit tu tak sama macam dalam gambaq bawah ni..Hangpa tengok sendiri...


Hangpa tak paham?Meh aku terangkan...Dalam video kat atas tadi tu si darling Zahida Rafik sembang nak jadikan RTC Gopeng ni sebagai satu pusat pentadbiran dan perniagaan bagi penduduk dalam linkungan 100km berdekatan..Bermakna orang kampung boleh berurusan di RTC dan jugak boleh berniaga dalam RTC..Tapi kenapa orang tetap komplen.sedangkan darling Zahida Rafik yakin RTC boleh bantu orang kampung?

Tapi bila hangpa tengok dalam gambaq tu yang ternyata menunjukkan gerai lebih ramai dari orang yang nak membeli..Agak-agak sama dak apa yang darling Zahida Rafik kata dengan apa yang jadi macam dalam gambaq tu?

Aku bukan wat fitnah..Aku cilok gambaq ni pon dari web portal pencacai kerajaan Barisan Natang Perak..Nak baca apa yang jadi sebetoinya?Pi baca kat SINI...

No comments:

Post a Comment