Monday 11 July 2011

BERSIH 2:Gambaq akan londehkan segalanya

Aku pi KL pada Jumaat malam Sabtu..Naik keta berempat dengan member aku..Kami masuk KL pukul 930 pagi..Aku ajak depa pi lepak kat Bukit Bintang tunggu malaun pelaq Patriot,,Saja pi tengok cara demo depa pastu nak tau gak berapa juta ahli depa yang datang nak jaga kedaulatan negara tu..Wakakaka...

Yang aku tau depa nak berhimpun pukul 10 pagi..Jenuh aku tunggu sampai la pukui 1 tapi bau badan mamak depa pon aku tak dapat hidu..Bila aku dah blah meuju Pudu baru la memeber aku yang lain habaq yang depa berkumpoi pukul 130..Cinabeng betoi,betoi-betoi janji Melayu ni..Hahahaha..Aku rasa depa tengah kumpui kaum kot sebab nak bagi ramai susah tanpa kena kuaq duit..

Bila dah bagi duit pon tetap tak ramai jugak yang turun..Tu yang terpaksa pass baju kat Bangla dan pelancong..Baju tempah sampai sejuta helai tapi yang datang cuma 399 orang ja..Kahkahkahkahkah

Apa pon,aku akan upload gambaq-gambaq yang sempat aku rakam waktu aku ada kat Pudu..Nak pi tempat lain dah malas sebab Pudu pon boleh tahan jugak 'panas'nya..

(*)Mamak Azeez,Mamak Merican dan Mamak KJ....Wakakaka..Habeh bau mamak satu Bukit Bintang!

No comments:

Post a Comment