Saturday 31 March 2012

Melobi cara gentleman...Baguih sungguh

Tengah syok-syok usha blog haprak pro UMNO,aku terpandang satu komen kat dalam satu posting...Hangpa baca keluhan seorang pencacai UMNO yang berasal dari Parit Buntaq kat bawah ni...Terharu ooooo...Sediakan tisu sebelom baca..Wakakaka

Takyah jegil,klik ja kalo nak bagi besaq =)
Apa gelong mamat ni???Kahkahkahkah...Brapa kerat sangat orang India dalam Parlimen Parit Buntaq tu???Mengikut maklumat yang boleh aku percayai..Dalam Parlimen Parit Buntaq,pengundi Melayu 68%,Cina 28% dan India 4%..Itu jumlah pengundi dalam satu parlimen,jadi brapa kerat orang India yang tinggai kalo dipecahkan mengikut DUN???

Hang nak yakinkan Zambry Kadiaq bahawa dengan kembalinya orang India kepada Barisan Natang boleh wat UMNO menang kat Titi Serong???Zambry Kadiq pon boleh kata hang ni gila..Wakakaka..Hang sendri dah sebut kaum Cina payah seket nak tarik...Lagu mana nak menang???Lainla kalo hang boleh import ramai-ramai pengundi hantu berkulit gelap..Kehkehkhekeh

Tapi terus terang aku cakap,Bakaq Mat Ali yang mamat ni nak rekemen tu boleh tahan hebat jugak orang dia..Jadi aku sarankan kepada PAS Parit Buntaq,keja kuat-kuat...Banyak masalah kat DUN Titi Serong tu..Apa masalah???Hangpa sendri lagi tau...

(*)Apa pon aku respek la kat mamat ni yang melobi dengan cara menaip,takyah rugi ayaq lioq dan duit..Walopon nampak agak bangang alasan yang dia bagi tu..Kehkehkehkeh

No comments:

Post a Comment