Thursday 29 March 2012

Bapak Najwa meluat kot dengan Zambry...

Aku bukak blog Cenangau berkenaan bapak Najwa yang tak mai untuk merasmikan Pesta Air Sedunia kat Parit Buntaq,Sabtu lepas..

Tapi Cenangau kata dia pon tak pasti apa sebab bapak Najwa ni ponteng...Wakakaka

Mengikut firasat aku la..La ni kan dah dekat dengan pilihanraya...Cantas mencantas semakin menjadi-jadi...Waktu ni la kawan tikam dan rodok belakang kawan berlambak-lambak..Apa lagi dalam parti haprak macam UMNO...

Kak Pidah Ajis yang dulu duk dalam gua,kini makin lantang bantai Kak Ijat dan lembu-lembunya...Wakakaka..Tun M yang makin nyanyuk pon makin kuat tegoq UMNO..Itu tak betoi,ini tak betoi..Cess,dia rasa dia ja yang pandai..Hadoiiiii..Mampuih la UMNO!

Sebelom ni aku ada tulis pasai Zambry Kadiaq nak bertanding kat Parlimen Parit Buntaq...Hangpa boleh baca Part 1,Part 2 dan Last Part...Turut sama lobi melobi dan cantas mencantas ni termasukla PM dengan TPM kita ni haaa..Ehhh,takkan selamanya bapak Najwa nak duduk kerusi TPM kan??

Najib memang bercadang nak penaik Zambry Kadiaq kat Parit Buntaq...Tu sebab Hari Peladang,Penternak dan Nelayan di buat di Parit Buntaq..Lepas tu entah brapa kali Zambry duk ulang-ulang mai Parit Buntaq..Takkan saja-saja kot...

Kalo bapak Najwa mai rasmi Pesta Ayaq Sedunia ari tu,bermakna dia merestui dan tunduk dengan Najib..Bila bapak Najwa ada mesti Zambry pon ada..Zambry kalo boleh kapit dua-dua bos ni,makin popular la Zambry kat Parit Buntaq...Sebab tu saja bapak Najwa ni tak mai...Dalam erti kata yang lain,dia nak sabotaj Zambry Kadiaq la gamaknya tu...Haiyaa!!!!

Hat blah kiri ni Bapak Najwa dan yang blah kanan ni anak Muhyiddin

(*)Dua-dua pon gebuuuuu....Wakakakkaka

No comments:

Post a Comment