Thursday 19 April 2012

Blog khas pelondeh Hamidah Ulaq

La ni sapa-sapa nak tau apakah kes-kes dan perangai buruk Hamidah Ulaq sila bukak blog Yo Mama Parpu =) Segala bentuk penipuan,penyelewengan dan idea bodoh Hamidah Ulaq ada dalam tu..Aku harap sangat anak-anak Hamidah Ulaq baca blog ni dan nasihat mak depa tu..

Bukan apa,mak cari duit tak kira halal haram pastu bagi anak-anak yang tak bersalah makan..Tu tak kira lagi duit yang Hamidah Ulaq bagi kat adik-beradik dia dan adik beradik dia palka bagi makan anak-anak depa..Ishhh berantai ja dosa tu..

Hamidah ooo Hamidah..Cukup-cukupla..Oghang dah tak memandang awak untuk jadi YB,ghentikan laaa (loghat Perak)...Wakakaka

Tapi ada seket benda aku nak habaq kat hangpa yang bukak blog tu..Ada kawan aku habaq yang empunya blog tu adalah milik sekoq blogger taik UMNO..Aku tatau la samada saja dia nak sabotaj Hamidah Ulaq sebab ada benda yang dia tak dapat ataupun memang dia diupah untuk jatuhkan Hamidah Ulaq...

Aku tak kisah la sapa nak pejatuh sapa tapi yang pastinya UMNO dan Barisan Natang menuju ke arah kejatuhan yang amat kritikal..Ibarat duk ICU dan hanya bergantung kepada alat pernafasan..Itulah keadaan UMNO skang...

No comments:

Post a Comment