Thursday 19 April 2012

Selamat bertugas Unit Amal!!!

Tahniah kepada Unit Amal yang sekali lagi berpeluang dalam berjasa bilamana ditugaskan menjaga keselamatan pelajar-pelajar yang berkhemah di Dataran Merdeka..

Sebenaqnya agak lewat arahan dikeluaqkan untuk Unit Amal bertugas..Sepatutnya semua ini dah dapat dijangka oleh pimpinan atasan..UMNO pasti mengganggu apa saja program yang melawan kehendak mereka!!!

Tak palah mungkin ini semua dah Qada dan Qadar Allah..Sekurangnya ibu bapa kepada pelajar yang berkhemah di Dataran Merdeka dan jugak ibu bapa kepada pelajar yang tak turut sama dapat melihat betapa buruknya akhlak anjing upahan UMNO..

Sekurangnya tersentuh jugak hati mak bapak melihat anak-anak muda ini senang-senang ditendang dan disepak serta dimaki..Oiii mak bapak sekalian,bayangkan kalo anak hangpa yang kena camtu,apa hangpa rasa?Anak-anak muda ni bukannya membuat maksiat!!!Mereka menuntut hak mewakili semua anak-anak muda dalam Malaysia ni..

Kalo mak bapak sekalian nak tengok sapa yang jadi samseng yang pukul,tendang dan maki anak-anak muda waris pemimpin kita kaan datang..Tengok bawah ni..Tengok betoi-betoi!!!Mereka ini anjing upahan UMNO!!!

Kepala dia hat gemok ni..Wakakaka
Sebagai tambahan,aku nak habaq lagi..Unit Amal ni wat kerja tak mintak upah..Jadi,kalo rasa banyak duit sampai tatau nak wat apa,pi la derma kat depa seket..Pi la mana-mana program PAS,tentera merah milik PAS ni pasti ada...

1 comment:

  1. Unit Amal itu rupa-rupanya Anjing-Anjing PAS yang akan menjaga dan menjilat DAP/PKR....

    ReplyDelete