Thursday, 7 June 2012

Siapa yang nak memartabatkan Islam ni???

Aku makin tak paham dengan gaya pemikiran pemimpin UMNO la ni..Semuanya dah macam dah kena badi kata-kata "Melayu Mudah Lupa" Tun M dulu nampaknya ni..Hehehehe...Tapi yang lupa tu hanya pimpinan UMNO bukannya orang Melayu..


Hangpa tengok gambaq atas tu ada hangpa terpikiaq macam yang aku pikiaq?Yang Melayu Islam belah kiri tu boleh batalkan program Ustaz Azhar Idrus ganti dengan tarian tayang paha amoi Korea di PICC..Tapi yang Cina hat belah kanan tu pulak tadak halangan untuk dijalankan program Ustaz Azahr Idrus dibuat di Padang Kota Lama..Wehhh,hangpa kata Cina tu anti Islam kannnn???Wakakakaka

Isunya sekarang ni mana bukti yang kata UMNO nak jaga Islam kalo benda simple camni pon payah nak buat???Rakyat nak tengok bukti bukannya nak dengaq sembang sampai berbuih mulut...Hahahaha

2 comments:

  1. Haram jadah betoi lah UMNGOK nie. Nak bela agama Islam konon. Ceramah tak penting dan tak syiok! Syiok lagi tengok tarian serta nyanyian gadis gadis Korea tu. Nanti boleh jadi ilham untuk buat kepelbagaian tarian Bontot. Kann??
    Langsung tak ada pengisian kerohanian pada perhimpunan UMNGOK. Malu aku dengan perlakuan UMNGOK. Tu yang nabi kita tolak fahaman assobbiah! Tak sabar nak tengok UMNGOK jatuh di PRU 13 nanti.
    Takbir!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete