Friday 6 April 2012

Bahang BERSIH 3.0 makin terasa

Mana-mana bloggers dan facebookers dah mula tampai logo BERSIH 3.0 kat wall depa..Boleh dikatakan dalam setiap posting yang facebookers buat akan terselit perihal BERSIH 3.0...

A. Samad Said dah bayangkan yang kita akan kumpulkan sejumlah 500 000 orang di Dataran Merdeka pada 28 April 2012...Tapi menteri kepada anaknya yang kurang ajaq plak tak bagi..Mampuih pi la kat dia..

Sebelum BERSIH 3.0.akan ada satu perarakan mansuhkan PTPTN yang menyasarkan 5000 orang mahasiswa dan NGO untuk terlibat dalam program tu..Mansuhkan PTPTN adalah sebagai 'warm up' ataupun pengenalan terhadap BERSIH 3.0..Perarakan Mansuhkan PTPTN jugak diadakan di Dataran Merdeka.

Apa pon aku nak tabek hormat dulu kat satu kampung ni..Gambaq ni aku dapat dari kawan aku yang duk kampong tu..Gambaq bawah ni sebagai tribute to BERSIH 3.0!!!


Kampong hangpa ada wat camni???Wakakaka

Ok,bawah ni plak dengan muka tak malunya aku lancaqkan logo dari anak Perak sempena BERSIH 3.0..Logo ni aku cilok dari FB..Sapa-sapa yang rasa tu rekaan dia,aku mintak hang halalkan..Hehehehehe


Aku nak menghasut ni..Anak Perak jangan takut nak turun..Semua mata sekarang tengah tertumpu ke Perak..Pikiaq balik la dah berapa kali isteri Rosmah turun ke Perak dan dah brapa kali jugak MB haramjadah pusing keliling Perak..Semuanya sebab nak kekalkan Perak..

Kalo Perak kembali kepada Pakatan Rakyat pas PRU 13 nanti,itu bermakna rakyat mengharamkan rampasan kuasa yang dibuat oleh Barisan Natang!!!Sekarang ni depa sanggup perabih duit untuk Perak semata-mata untuk menghalalkan rampasan kuasa dulu..Hangpa jangan lupa betapa kejamnya cara depa menjatuhkan kita di Perak..!!!

2 comments:

  1. wsalam blog tuan telah dilinkkan teruskan perjuangan

    http://btmmari.blogspot.com/

    ReplyDelete