Saturday 7 April 2012

UMNO cuba meng'LYNAS'kan otak budak sekolah

Apa nak jadi la dengan Ketua UMNO Bahagian sorang ni...Kalo orang lain jangan harap la nak merayu-merayu penuh kesayuan...Wakakaka

Apa yang aku maksudkan adalah mengenai satu program penyampaian notebook kepada pelajar-pelajar beberapa buah sekolah menengah di Bagan Serai..Program diadakan di SMT Kerian petang tadi..

Sebelum dia bagi notebook tu,dia mulakan dengan bagi ucapan perasmian..Dalam ucapan tu,si ketua bahagian mula melobi dengan cara yang paling kesian aku rasa..Hahahaha

Ada ka patut dia kata..."Tuan-tuan dan puan-puan,tengoklah beta prihatinnya kerajaan dengan rakyat sehinggakan anak-anak tuan-tuan dan puan-puan dapat laptop percuma"..Pastu dia sambung lagi..."Jadi apa salahnya jika saya meminta jasa baik tuan-tuan dan puan-puan untuk menyokong kerajaan dan memenangkan keempat-empat kerusi di Parlimen Bagan Serai ini.."

Kahkahkahkahkah!!! Hangpa pakai akai la pikiaq...

Itu dah kira memang dah teruk sangat UMNO ni haa..Dah memang tadak peluang la tu di Bagan Serai...Wakakakaka

Pastu sorang kawan aku bagi gambaq bawah ni..Apadaa..Tak puas melobi dengan mulut,tayang pulak sticker 1 Mongolia dengan ayat-ayat manis..Punya nak brainwash budak-budak sekolah supaya kenangkan jasa Barisan Natang!



Awasilah anak-anak anda dari ajaran sesat UMNO dan Barisan Natang!

1 comment:

  1. Takpa, laptop tu bukannya jenis hak elok pun. Pakai sat ja, pastu jahanam. Yang bestnya dia punya broadband ja. Bayaq RM25 sebulan. Bagi senang kat budak-budak nak pakai internet.

    ReplyDelete