Thursday 3 May 2012

DEBAT PERLEMBAGAAN : Ularmak Muda UMNO VS Presiden PAS

Aku tengok muka mamat ni aku rasa menyampah..Kahkahkahkah

Nak suh aku hormat orang macam ni?Wakakakaka...

Aku bukan saja-saja menyampah..Tapi meluat pon sama banyak...Kehkehkehkeh

Sembang macam nak runtuh langit,apa yang hang buat dalam UMNO?Apakah nilai Islam yang berjaya hang terapkan dalam UMNO?Ptuihh!!!!

Apa yang aku marah sangat dengan Fathul Bari ni?


Aku bukan ustaz nak terangkan apa maksud addin tu,tapi dalam kenyataan ularmak UMNO ni,addin bermaksud "yang merangkumi seluruh kehidupan manusia"...Apa hang paham ka dak yang hang cakap ni?Ka tau cakap tapi tatau maksud?

Ulama konon!Orang macam hang la pelingkup Islam...Wehhh toksah sembang nak jadi hero Islam tapi boss kat atas tak berani nak tegoq!

Orang-orang agama kalo nak bercakap pasai agama toksahla duk guna suratkhabaq sebab wartawan yang menulis pon belom tentu semayang cukup!Kahkahkahkah...Satgi hangpa kata lain wartawan tulis lain..Pi antaq kat editor,dia plak kalih jadi benda lain..Hehehehe

La ni camni laa...Nak bagi puas hati semua orang khususnya orang Islam kat Malaysia pasai isu ni..Aku cadangkan wat satu program debat antara Presiden PAS dengan Ularmak muda UMNO ni...Ada berani???Kalo wat forum nanti tak tercapai matlamat sebabnya orang ketiga pasti akan jadi langau hurung taik!

(*)Kita bukan nak gaduh tapi Nabi Muhammad galakkan perbincangan..Takkan nak harapkan Ibrahim Ali atau Rosmah bercakap pasai Islam?Kahkahkahkahkah!!!

Ni haaa surat cinta untuk Fathul Bari aka Ularmak Muda UMNO =)

No comments:

Post a Comment