Monday 30 April 2012

BERSIH 3.0 : Gambaq paling comey...Wajib tengok!

DUDUK dan BANTAH...Yaa,yang ini la semua orang nak termasuk aku jugak...Bukan tujuan BERSIH 3.0 nak bagi huru hara pekan KL tu...Peserta-peserta BERSIH membayangkan satu perhimpunan aman yang harmoni skali..

Hangpa bayangkanlah kalo polis diarahkan untuk kawal kita yang DUDUK dan BANTAH pastu tepi dataran ada plak budak-budak juai ayaq oren..Makcik-makcik juai karipap panas dan pakcik-pakcik pulak juai payung dan ubat kuat..Kan indah BERSIH 3.0???Hehehehe

Bagi kita 2 jam pon dah cukup..Lantak pi la kita nak memekik apa pon sebab kita wat semua tu dalam keadaan DUDUK!Polis pon tayah penat-penat pi ligan kita..Silap-silap kita boleh belanja polis-polis minum ayaq...Kalo keadaan camtu aku rasa ramai yang nak amik polis jadi menantu...Wakakakaka

Kan best DUDUK dan BANTAH tu macam family day..Boleh bawak mak bapak,boleh bawak jiran-jiran...Tu sebab agaknya brader dalam gambaq bawah ni bawak anak kecik dia...Mungkin dia pon terbayangkan satu perhimpunan yang aman!

Sempoi laaaa
Hangpa tengok betoi-betoi gambaq tu...Bagi besaq kalo tak brapa jelas...Hangpa tengok camna brader ni bagi anak kecik hat duk blakang dia tu minum.. =)

No comments:

Post a Comment