Monday, 30 April 2012

BERSIH 3.0 : Awek rupanya yang tembak gas kat kita!!!

Bila depa dah rempuh pagaq kat dataran tu..Bersepah-sepahla depa lari masuk ke dataran..Aku pon terlajak sekali pas kena tolak dari blakang..Cissss...

Alang-alang dah berasa seket bau gas baik kena terus kan?Jadi melompat la aku ke dalam dan terus snap gambaq-gambaq apa yang patut...

Pastu aku terpandang 2 orang FRU duk kalut bukak topeng depa..Rupanya hat menembak pon tak boleh tahan dengan penangan gas pemedih mata tu haa...Wakakaka

Bila depa bukak ja topeng tu...Aku terpegun sat...Cilakak!Pompuan yang tembak!Cun pulak tu!Hangpa tengok gambaq bawah ni...


Anak sapa ni oiii????

2 comments:

  1. Terima kasih awek polis kerana menjaga keamana negara.. SALUTE!!!

    ReplyDelete