Tuesday, 9 October 2012

Kisah orang sombong sembelih diri sendiri!!!


Assalamualaikum...Hahahahaha..Lama dah tak gelak dalam blog ni..Kehkehkeh..Maap ramai yang menunggu nak sokong dan tak lupa jugak yang nak hentam aku...Aku sebok sebab keja agak banyak..Aku wat blog ni mana aku reti nak suh orang boh iklan..Jadi,kena la keja kuat nak tanggung keluarga..Hangpa bukan bagi aku duit pon dan aku pon tak pernah mintak!

Wehhh..Ingat lagi dak cerita ni...Al kisah Zambry Kadiaq 1,Al kisah Zambry Kadiaq 2 dan Al kisah Zambry Kadiaq 3??? Pehhh..panas oiii...Empunya badan sudah hangit satu badan dan dengaq khabaq angin sampai tumbuk-tumbuk meja bila perangai buruk dia didedahkan!!!Dia marah bukan pasai cerita tu fitnah tapi sebab kantoi tu memang perangai dia...Kahkahkahkah

Orang kampung dah pandang serong lagi serong dari Titi Serong...Kahkahkahkah...Aku bukan suka buka aib orang tapi 'seseorang' kena bagi sedaq orang yang sombong macam Faisal Shafie ni...Wehhh,adik angkat Zambry Kadiaq ni hangpa jangan harap la dia nak senyum walopon gaji hangpa kurang seringgit dari dia...Dia punya sombong,Masya Allah...Maha dahsyat!

Dengaq cerita,baru-baru ni Sultan Perak (empunya Teluk Rubiah..opsss) ada bagi pangkat apa ntah kat adik angkat Zambry Kadiaq ni..Pehh,apa lagi makin besaq la kepak dia..Punya nak cerita kata ada pangkat sultan bagi sampaikan orang yang sama kena dengaq cerita dia 2,3 kali..Kehkehkeh...Wat camna,sapa sangat nak kawan dengan dia...Dia kawan semua dengan 'setan' oiiii..'Malaikat' ni sapa nak pandang kannn (Tun M kata)...

(*) Kalo ini orang mau jadi calon..Memnag dia sembelih diri la...Kahkahkahkah

3 comments:

  1. Species jenis ni banyak dalam UMNO. Akan tetapi diceritakan orang, jenis ini sangatlah bebal adanya akan mereka itu serta tingkah laku pula ibarat lurus telunjuk kelingking berkait....maka sangat sukalah mereka ini mengampu bodek kerana jika hendak bertanding secara adil, tidaklah setinggi mana akan ilmu mereka serta singkat lah pula fikiran mereka itu.

    Akan tetapi kaum kerabat istamna pula amat suka akan kaum ini kerana mudah mereka diperhamba kuli batakkan seumpama pecacai hina pengangkat najis dan tukang pembersih kandang kuda. Oleh kerana kekurangan mereka ini alangkah baiknya jika tuan tidak menaruh dendam akan kelakuan hodoh bodoh sombong si pecacai ini.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    Ikut resmi lalang tak ke mana, akhirnya bersepaiii..
    Kita ikutlah resmi padi, lagi berisi lagi tunduk...in shaa Allah..

    ReplyDelete
  3. Blognya bagus! Apa Anda mau mengembangkan dan mempromosikan blognya lagi? Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya. Kami tidak terhapus filenya dengan waktu batas. Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete