Thursday 19 May 2011

AMK vs PERKASA

Jumaat ni jom ramai-ramai pakat pi tengok pertembungan dua himpunan iaitu AMK dan PERKASA kat depan pejabat Utusan...

AMK mahu menyampaikan surat terbuka untuk Utusan keranan akhir-akhir ni Utusan semakin melampau penulisannya dan PERKASA pulak akan beria-beria mempertahankan Utusan kerana Utusan adalah lidah rasmi UMNO Barisan Natang merangkap sepuak dengan PERKASA...

Keadaannya mungkin macam perayu undi ketika pilihnraya..Semua pakat terpekik-pekik,terlolong-lolong mengata sama sendiri..Wakakakaaka

Utusan ni aku perkenalkan sebagai akhbar pelapik taik,kebal dari sebarang tindakan akta mesin cetak biarpon penulisan akhbar ini telah banyak menghina pihak tertentu dan jugak baru-baru ini memainkan isu keagamaan..

Yang si Brahim ni pulak tak abis-abis menyalak tapi bila Barisan Natang baling tulang tau plak senyap!Oii celaka,ang nak menyalahkan DAP kononnya nak merubah Islam sebagai agama persekutuan tetapi ang tak sedaq ka yang mainkan isu ini adalah Utusan dan blogger BigDog(Manusia-Menatang) tu?

DAP dan PKR dah jelaskan yang Islam tetap agama rasmi dan pertubuhan Kristiann pon dah kata depa tak pernah sentuh isu agama,jadi kepada sapa ang(Brahim) talakan perang salib tu?Ini manusia bangsat yang akan menimbolkan kekecohan,,Orang ini patot disumbat ISA!!!

(*)PERKASA haramjadah,Ibrahim Ali bangsat!

No comments:

Post a Comment