Thursday 19 May 2011

Jangan desak nanti ada orang demam

Timbalan KPN kata jangan desak depa supaya mendedahkan sapa pelaku seks dalamm video yang kononnya melibatkan pemimpin pembangkang tu sebabnya itu bukan tugas depa..Dia cakap lagi kalo polis lebih-lebih nanti dituduh terlibat dalam politik pulak..Wakakakaka

Eleh..selama ni angpa bukan main lagi angpa ganggu ceramah Anwar tu pasai apa?Takut sangat nak ngaku yang memang angpa menurut saja arahan Barisan Natang..Kalo tak terlbat dalam politik kenapa mesti ada SB politik?Bukannya angpa nak jaga pimpinan politik(pembangkang) cuma nak cari mana salah dan rekod video pastu video tu angpa manipulasi jadi benda yang boleh wat rakyat salah faham tentang pembangkang..

Aku pernah gak cuba tangkap gmbaq polis yang duk rekod video kat tempat ceramah,awatnya angpa pi tutup muka?Waktu PRK Kerdau,aku tangkap gambaq SB yang follow calon PAS,awatnya depa mai kat aku dan ugut aku supaya aku buang gambaq depa tu?Apa takut ka?Wakakakaka

Polis kalo takmau dituduh terlibat politik,tak payah sebok-sebok jaga bontot pemimpin Barisan Natang dan tak payah la kerumun wat MARTEK bila waktu pilihanraya..Angpa turun ramai-ramai waktu pilihanraya macam lalat hurung taik pasai apa?Punya nak jaga orang politik,kes jenayah mula meningkat..Kahkahkah

(*)Polis ni anjing belaan Barisan Natang..Ikot ja arahan

No comments:

Post a Comment