Thursday 19 May 2011

Ni manusia pembodek paling kuat!!!

Aku tengok video ni aku rasa betoi-betoi jijik..Patot diludah muka orang tua ni..Celaka,dah la ang ni pengkhianat PAS!!!Dulu merayu sampai meleleh ayaq lioq nak mintak bertanding,bila menang melompat,membantai plak PAS!!!Orang tua ni bercakap pakai lutut agaknya..Semua fakta yang dia kata,fakta syok sendiri,fakta ikot sedap mulut dia..Bangsat sungguh!

Aku dok perati setiap patah kata dia,ayat paling best bila dia kata "TAK JADI AHLI PARLIMEN PON TAKPA,BUKAN BESAR MANA PON JADI AHLI PARLIMEN NI-minit ke 21.40"

Ehh mangkok,letak jawatan la oiii!!!Duk melalak watpa lagi?Angpa layan la video ni,tapi aku nasihatkan angpa duduk kat kerusi yang ada seatbelt,pastu angpa belit badan angpa dengan rantai besi dan bubuh solex skali..Aku takot satgi hangpa hempuk laptop angpa tu kerana ternyata Ibrahim Ali ni seorang penipu besaq yang cakap ikot sedap mulut dia..Nanti angpa meluap-luap maki kat orang tua ni..Wakakakakaa

(*)Kategori apa manusia jenis ni?Yang keluaq dari mulut dia semuanya bohong dan dia cuba menghasut!!!

No comments:

Post a Comment