Monday 9 May 2011

Bapak kepada semua pelakon-pelakon

Najjb oh Najib..sungguh hebat ang yaaa...Baling taik pastu sorok tangan yang tak berbasuh tu masuk poket..Haaa baguih-baguih...

Dulu timboi yang kes bakaq gereja,baling kepala babi masuk masjid...Kes ni sat jadi isu..Pembangkang bertindak bijak pi jumpa paderi-paderi untuk terangkan pendirian depa..Baguih-baguih,,,Salute!

Tapi bagi aku isu yang dimainkan Utusan Haram@akhbar pelapik taik ni takkan lama sebabnya orang yang percaya cuma orang bodo dan orang yang bodo tu sebelum ni memang bodo dan totok..Mampuih pi la kat ang!

Najib secara tiba-tiba cuba menjadi Hero Hindustan yang berlagak hero meminta semua bertenang dan jangan sapa-sapa cuba eksploitasi isu yang ditonjolkan oleh akhbar UMNO ini..Ehh Najib,ang tu PM bukan pencacai angkut taik!!!

Najib dilihat semakin memberi pendapat yang syok sendiri dan kenyataannya banayk menonjolkan kebangangan dan kelembapan cara dia berpikiaq!!!Aku meluat gila bila Najib ni berucap kat mana-mana majlis..Bunyi nada dan perkataan dalam teks semuanya berbunyi macam baguih sangat,macam hebat sangat,macam betoi sangat dan memang bengap sangat..Wakakakaa

Aku rasa dia ni terkena tulah sumpah laknat kot...Padan muka...Mengagungkan Utusan lebih dari Al Quran..Ni la orang UMNO..Jahil tak ngaku!

Pembangkang kena relax..Kita tengok ja menatang-menatang dalam KERAjaan Barisan Natang membuat aksi sarkas depa...Kita amik kerusi pasang rokok dan tengok...Bila depa tak wat kasi,kita sebat dengan rotan dan punggai dengan batu..Wakakakaa..Bayangkan mereka cuma binatang yang ada otak tapi tadak akai..Bila semua orang dah anggap gitu terhadap pimpinan Barisan Natang dah tentu orang takkan heran dengan lagak depa-depa tu...Yala,binatang kan?

(*)Aku anggap UMNO,Barisan Natang sejijik BABI dan ANJING..Eeeee haram disentuh...Pikiaq camni terus aku tak jadi duk dekat..Sebab yang kuaq dari depa hanya kata syok sendiri dan menipu...Wakakakaka

No comments:

Post a Comment