Wednesday 11 May 2011

Najib hero?

Esok Najib akan mengadakan perjumpaan dengan beberapa pertubuhan Kristian bagi membincangkan isu 'Konspirasi Kristian' yang kononnya memanaskan hati beliau akibat kerja pencacai-pencacainya..Wakakakaka

Setiausaha CCM(gereja-Gereja Malaysia) kata yang perjumpaan besok adalah dirahsiakan tempat dan masa...Hanya ahli CCM dan orang tertentu yang dalam senarai saja dipanggil..Ehhh,wartawan tak panggil ka?Benda elok tak panggil wartawan...Tengok video lucah ajak plak wartawan ramai-ramai..

Aku plak kata Najib saja nak jadi hero dengan berlagak kononnya dia tak tau apa-apa pasai penulisan tu tapi realitinya Najib saja nak timboikan dia yang pi jumpa pertubuhan tu esok sebab nak semua mata rakyat tertumpu kepada kebijakan(kononnya) dia selesaikan isu itu dan seterusnya akan membuatkan rakyat lupa tentang kenaikan harga barang..

Dan Najib jugak nak rakyat lupa tentang GST yang menurutnya akan membantu rakyat..Cakap nak tangguh tapi macam tadak apa-apa hint pon..Senyap camtu jaaa...

Aku terbayangkan perjumpaan tu dahla tertutup...Dan apa yang aku kata kat atas tadi langsung tak sama dengan apa yang berlaku besok..Dalam kepala otak aku terbayang perjumpaan esok akan jadi macam cerita bawah ni...

Kalo angpa nak paham apa maksd aku..Bayangkan cerita kat bawah ni bertajuk ''Kristian Agama Rasmi" dan adegan bermula bila Hitler(Najib) marah dan orang keliling dia adalah paderi-paderi..Wakakakaa


Kesimpulannya isu "Kristian Agama Rasmi" jugak dah takleh pakai..Hahahahaa

Bayangkanla sekoq-sekoq kena maki dengan Najib esok..Wakakakakaa

(*)Kalo angpa tak paham imaginasi aku tentang video ni,mampuih pi la kat angpa..Hahahahaa
(*)Artikel asal kat SINI

No comments:

Post a Comment