Tuesday 10 May 2011

Kenapa aku anti UMNO?


Kat sini aku cerita UMNO adalah sebagai parti paling besaq dan berpengaruh dalam Malaysia...Dah 53 tahun,UMNO tetap macam tu...Dah berubah bila rasa nak nazak??Haaaaa,mampuih pi kat angpa!!!

Aku sangat anti UMNO..Dahla aku ni tak bijak,kalo aku masuk UMNO terus berpangkat JAHIL aku nanti...Nauzubillah!!!Bawah ni sebahagian yang terlintas kat kepala aku..

UMNO tak didik aku jadi seorang Muslim,sebaliknya menjadikan aku seorang yang buruk aqidahnya...

UMNO mengajaq aku pentingkan harta dunia lebih dari harta akhirat...

UMNO tak ajaq aku jaga semayang dan posa aku...

UMNO wat aku pikiaq yang aku takkan mati sampai bila-bila...

UMNO tak ajaq aku untuk lebih amik tau ilmu akhirat...

UMNO cuma ajaq aku pikiaq hal-hal berkaitan agama guna logik akai...

UMNO ajaq aku harta,pangkat dan kuasa adalah segalanya...

UMNO menipu orang sebangsa depa...Agama langsung diketepikan!!!

UMNO wat aku lupakan Allah..

Dan yang terbaru,UMNO wat orang bukan Islam pikiaq Islam itu mudah,dengan hanya wat SUMPAH LAKNAT,orang itu akan selamat dari hukuman..Ehhh dah macam MAKSUM MODEN main sumpah-sumpah plak..Kahkahkahakah

Ehhh... Aku tau la mati kuboq masing-masing tapi angpa pemerintah kena jaga dengan cara mengingatkan kami kat bawah ni..Angpa punya pasai la kami jadi sesat dan hari-hari wat dosa...Persekitaran kami angpa yang control..Cuba persekitaran kami ni angpa isi dengan benda-benda yang boleh kuatkan iman..Ni dak,bukak ja TV tayang video orang telanjang..Apa ni???

Wahai pemimpin UMNO,ni baru aku sorang yang cerita...Tu,berjuta lagi tu haaa...Apa angpa nak jawab nanti sebagai pemimpin???Pikiaq la oiiiii!!!

Buang perangai buruk tu dan ubah perlembaagn angpa pastu maila masuk PAS..Wakakakakaa!!!!

(*)UMNO yang ajaq aku cakap lebih kurang dan maki hamun dalam blog ni =) Wakakakaaa

1 comment:

  1. Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, janganlah diperbodohkan oleh mereka...! kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat keberkatan daripada perjuangan PAS.

    ReplyDelete