Saturday 30 April 2011

Najib dan UMNO yang dah nak mampuih!!!

Aku baca SINI dan kat blog aku ni aku tulis cara aku...
Najib ni dah kena tulah Datuk Sesumpah agaknya...Sejak bila DAP cakap nak perjuangkan Islam?

DAP cuma berminat dan menyokong agenda Islam yang dibawa PAS..Dulu depa jahil sebab tu Karpal Singh tolak negara Islam..Yang UMNO plak lagi la 10x ganda jahil takmau ajaq yang bukan Islam memahami Islam..Dahla jahil takmau blajaq pulak tu..

Kalo ang Najib nak blajaq ilmu bomoh Mongolia pon tadak masalah tapi tengokla tujuan untuk apa..Najib bodo!!!Tapi ilmu agama Islam pon tak brapa cukup takkan ang sanggup blajaq ilmu bomoh Mongolia plak kan...

Kalo Najib mintak PAS keluaq PR,aku pulak nak mintak Najib bubarkan UMNO dan letak jawatan dan jangan berparti langsung dah..Bagi PR plak yang memerintah..

Ehh Najib berpikiaq pakai juboq Sepol Baukari ka?Bila ang nampak masa depan UMNO dah gelap,mula la nak mintak tolong PAS..

Ehhh ang sanggup ka kalo aku kata jawatan menteri kabinet,ketua-ketua jabatan dan menteri besar bagi semua kat PR..Ada sanggup ka?

Oooo bila ang susah,ang nak PAS pi kat ang..Bila dah senang ang nak tendang kuaq balik?

Cissss..bila dekat ja dengan muktamar PAS,UMNO mula nak provokasi hal kerajaan perpaduan la tu.Lahanat sungguh...Ehh UMNO jangan sibuk la muktamar kami..!!Tahun lepas dah timbol isu ni,tahun ni kuaq balik..Lagi 2 tahun ada lagi..Sampai mampuih la UMNO merayu..Kahkahkahkah

(*)Boleh blah la Najib..Kami lebih aman tanpa ang dan bini ang tu!

No comments:

Post a Comment