Monday 25 April 2011

Teruskan dengan niat ang tu AC...


Heboh sangat pasal AC Mizal dan bini dia masuk UMNO..Laa..itu benda biasa sebab la ni sapa-sapa nak dapat duit lebih sebab nak idup senang kat dunia saja pi la masuk UMNO..Mampuih pi la kat angpa..Orang lain cari manfaat kat duni untuk senang kat akhirat nanti..

Cuba tengok rambut merah si AC Mizal tu..Agak-agak sah ka semayang dia?Dengan berantai tu ada ka sorang bergama Islam camtu??Hahahaha..Muka macam dia memang sesuai masuk UMNO..AC Mizal masuk UMNO untuk cari publisiti nak lariskan jualan gelang dia ja..Elok sangat ajaq orang Melayu percaya kat gelang tu lebih daripada percaya Qada dan Qadar Allah..Bagussss...Hidup AC!!!!

Eh,agaknya ada Melayu yang tak tau semayang juga satu senaman selain dari ibadah wajib?Angpa wat suma rukun semayang adalah satu praktikal dan di akhirnya kta berdoa..Di dalam doa juga kta boleh mintak Allah sihatkan badan kita dan panjangkan umoq kita.

Kononnya 500 orang serah borang ari program tu..Hahhaaaa..Media kena buh lebih seket jumlah hadirin sebab yang menjadi fokus adalah sorang selebriti bukannya sorang tukang kebun..wakakakkaa..

(*)BN tumbang nak tengok jugak artis ni nak masuk parti mana pulak?

No comments:

Post a Comment