Friday 29 April 2011

Pencacai tak tau malu!!!

Lembu punya susu,sapi dapat nama...Lahanat btoi..Tadi member aku ada cerita pasai satu benda yang berlaku seperti macam pepatah yang aku sebut tadi..Dia cerita seket kat aku pastu dia suh aku belek Sinar Harian ari ni...Aku takleh nak bg link sebab tadak link untuk berita tu..Hampeh..

Sebelum tu angpa baca dulu kat SINI.Angpa baca pelan-pelan dan pahamkan..Mendidih dah darah aku pagi-pagi Jumaat ni..Masya-Allah..

Dipendekkan cerita,kat Sinar Harian ari ni ada sorang pencacai UMNO,nama dia Zainal Abidin Hanafiah(Penyelaras DUN Semanggol) mengaku kata pihak dia yang pi pantau dan bawak kes tu ke atas...Oii menatang!!Berita yang kuaq kat Sinar Harian ari ni siap ada tunjuk kot keratan akhbar kes itu yang jelas terpampang muka YB yang sedang menunjuk ke arah pembetung yang pecah tu..Bukan muka ang wahai pencacai jahanam!!!

Pencacai ni dengan bangga siap ucap terima kasih kat DO sebab keluaqkan peruntukan..Itu takpala tapi yang member aku hangin sangat,tadak satu pun ucap terima kasih kat YB Semanggol tu..Ehh babi!!YB tu turun sendiri dan tengok tempat tu la!!!Gambaq ada la kalo ang nak bukti!!!Tak mainla macam ang antaq anak buah turun pi pantau!!!Dasar pencacai tak tau malu..Sial!!!Tengok sebelah,ni gambaq YB tu tengah baik punya tunjuk pembetung pecah..

Tapi member aku habaq lagi tadi yang YB Semanggol tu kata takpa..Biaqla..Pehh punya sabaq la YB PAS ni..Malu btoi aku kalo wat macam pencacai tu..Mampuih UMNO LAHANAT!!!

Kat bawah ni muka YB Semanggol yang penyabaq tu..
YB Ramli Tusin ADUN Semanggol

Oooo patutla dia penyabaq..Rupanya YB Semanggol ni seorang ustaz dan masih wat kelas agama untuk makcik-makcik rupanya..Kalo aku la dah lama aku ludah kat muka pencacai jahanam tadi tu..Cisssss!!!

(*)Hidup pencacai memang jenis tak tau malu..Idop membodek ja keja..Tak sedaq diri..Ptuihh!!!

No comments:

Post a Comment